top of page
  • תמונת הסופר/תנדל"ן בולנסיה

איך מחפשים ומוצאים דירה להשקעה בולנסיה ספרד

עודכן: 15 בינו׳ 2023


 


 

איך מתחילים לחפש דירה לקנייה בולנסיה? זו שאלת מיליון השקל! או במקרה שלנו 130,000 אירו!


האתרים כולם בספרדית, שיטת החיפוש משתנה מאתר לאתר, הפרסום דומה אבל שונה ממה שמכירים בישראל.


נדל"ן בולנסיה מאמינה שחשוב מאוד שבעל הדירה העתידית יהיה מעורב עד כמה שאפשר ושהוא יכול בחיפוש הדירה לקנייה.


הסיבות לכך רבות ומגוונות.


אם המשקיע יהיה מעורב בהליך בחירת הדירה שהוא רוצה לקנות הוא ייחשף למגוון הדירות והנכסים השונים שיש בנמצא וזה יעזור לו לקבל החלטה יותר מדוייקת לנכס שהוא רוצה לקנות.


הקונה של הדירה, המשקיע, יראה במו עיניו מהם מחירי הדיור באזור ולסוג הנכס שהוא מחפש וזה יקל עלינו ויקל עליו לקבל החלטה אם התקציב שלו מדוייק ונכון או שמא הוא משלם גבוה מדי.


הליווי והייעוץ של ולנסיה רילוקיישן שונה מעבודה של מתווך דירות - אנחנו קודם כל מאפיינים, מגדירים את הנכס שאתם צריכים ולאחר מכן אנחנו מתחילים בחיפוש ובאיתור הנכס לפי הפרמטרים שנקבעו ביחד איתכם.


משקיע שמחפש דירה להשקעה בספרד מפחד שהוא משלם הרבה יותר מדי ואין לו קנה מידה למחירי הנדל"ן באזור. לכן לנו חשוב שהרוכש יהיה חלק אינטגרלי מהליך חיפוש הדירה לקנייה בולנסיה.


לאחר שהרוכש קנה את הדירה שלו בולנסיה ובעצם עוד טרם לכך, הוא נחשף למחירי השכירויות באזור ויידע להעריך בעצמו, עם קצת עזרה מאיתנו, מה יהיה שכר הדירה הריאלי שהוא צפוי לקבל על אותו סוג נכס להשקעה בולנסיה.


אנחנו, בנדל"ן בולנסיה, מעודדים אותך המשקיע להיות חלק פעיל ואקטיבי בהליך חיפוש ואיפיון הדירה שתקנה פה בספרד.


בהתחלה אולי העדר הידע בספרדית ירתיע אותכם אבל אנחנו, נדל"ן בולנסיה, עם 10 שנות נסיון בשוק הנדל"ן הספרדי, ושמונה שנות נסיון בשוק הולנסיאני, נעזור לכם להתגבר על כך ופתאום הכול יהיה קל יותר, ברור יותר נהיר יותר.


לפני שרוכשים דירה במדינה אחרת חייבים לדעת כמה חוקי מקום בסיסיים, אילן הלמן, משפטן ישראלי המתגורר בולנסיה ספרד כבר 13 שנים ילווה אותכם, ידריך אותכם וידאג לכם.


אל תהססו לפנות אלינו לפני שאתם קונים נכס בספרד, ייעוץ ראשוני בטלפון ללא התחייבות וללא עלות!


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page