top of page
  • תמונת הסופר/תנדל"ן בולנסיה

מה בין טקסס הולדם ופוקר וקניית נדל"ן להשקעה בנדל"ן?


איך לקנות דירה בולנסיה 2019 להשקעה
נדלן_בולנסיה_2019

כמו ששני משחקי הקלפים הללו דומים אבל לא דומים כך גם שוק הנדל"ן הספרדי. לא כי אזור דומה למשנהו, לא כח מה שקורה בערים גדולות כמו ברצלונה חל באותו אופן על שוק הנדל"ן של ולנסיה.


משקיע שרוצה להשקיע בפעם הראשונה באזור חדש צריך ללמוד את כללי המשחק - כי האלוהים נמצא בפרטים הקטנים.


שוק הנדל"ן הספרדי שונה מאזור לאזור ובאותו אזור. הסיבות מדוע להשקיע באזור מסויים בבאצלונה אינם יכולות להיות בוודאות אותן סיבות מדוע להשקיע באזור דומה במאפיינים הכללים שלו, בולנסיה למשל.


חייבים להכיר את השוק - לא רק מבחינת המחיר, אלא גם מסוג האנשים שדרים באזור מסויים, האם מדובר באזור קרוב למרכז אבל זו אוכלוסיה של דיור ציבורי? כלומר מדובר באנשים ברמה כלכלית מאוד נמוכה אבל הם בעלי הדירות או האם מדובר באזור קרוב למרכז המאופיין בדיירים הגרים בשכירות ואז אולי יש אפשרות לעליית ערך וגם לשוק שכירות בריא.


הספרדים, באופן כללי כמובן, לא משקיעים בנדל"ן בדיוק מאותה סיבה מדוע הישראלים לא משקיעים בנדל"ן בישראל - כי אין להם כסף. וכן, למרות שעבורנו הנדל"ן הספרדי זול, הספרדים מרוויחים מעט מאוד.


הרבה מתווכיםספרדיים מעולם לא עבדו עם משקיעי נדל"ן ולא תמיד יש להם את הניסיון או את הראייה שיש ליזם ומשקיע נדל"ן. הם יודעים היטב למה טוב לגור פה אבל את הפקטור של למצוא נכס פוטנציאלי, לא תמיד הם אלו שצריך לפנות אליהם.


אנחנו, בנדל"ן בולנסיה, מייעצים לכם, המשקיעים הישראלים, איך להסתכל על שוק הנדל"ן הספרדי ובעיקר הולנסיאני, אנו יודעים איך למפות את האזור בצורה מקצועית ועם כמעט 4 שנות נסיון בולנסיה ועוד 4 שנות נסיון נדלנ"י בברצלונה.


אנו יודעים לנתח את השוק על פי הכללים הייחודיים שיש לולנסיה להציע. כמו ששני משחקי הקלפים שהזכרתי בהתחלה הם משחקי קלפים הם שונים זה מזה ברמת החוקים והדרך לנצח.


רק מחיר זול לבדו של נדל"ן בולנסיה אינו מבטיח עליית ערך ואפילו לא מבטיח כי נמצא שוכר ראוי לאותו נכב אפילו במחיר של הורדת מחיר השכירות.


יש להכנס לכל עסקת נדל"ן בעיניים פקוחות, מבלי להתאהב בנכס, ומבלי להתעלם מכל הסימנים, שלא תמיד מובנים למי שפועל בפעם הראשונה בשוק הנדל"ן של ספרד וולנסיה.

14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page