top of page
  • תמונת הסופר/תנדל"ן בולנסיה

איך לקנות נכס נדל"ן בברצלונה, מדריד וספרד בבטחה

עודכן: 8 ביוני 2018

השקעה נד"לנית בספרד, יכולה להיות השקעה מעולה אשר עקרונית אמורה להשיא תשואה שנתית שבישראל רק אפשר לחלום עליה.

כשמחפשים לקנות נדל"ן בספרד, דירה, בית פרטי או אפילו בניין סכומי ההשקעה הנדרשים שונים משמעותית מהסכומים אותם אנחנו מכירים מישראל.

תשואה סבירה על נכס בספרד, בולנסיה או עיר אחרת יכול להגיע ל 10% תשואה שנתית על השקעה מינימלית של כ-80,000 אירו.

אם אתם מחפשים לקנות דירה בספרד או כל נכס נד"לני אחר, היום זה עדיין תקופה טובה למצוא נכסים במחירים סבירים, אפשרי למצוא דירות גם במחירים של 80,000 אירו שיתנו תשואה שנתית ארוכת טווח של 7.5% עד 8.5%.

אילן הלמן, משפטן ישראלי, המתגורר בספרד כבר מעל ל-8 שנים,אשר משקיע בנדל"ן מניב ומתמחה בנדל"ן ספרדי יעזור לכם לחצות את המכשולים המנטליים, המשפטיים - חוקיים, הבירוקרטיה הספרדית ועוד כאשר אתם מחפשים ואו עומדים לקנות דירה או בית בספרד.

לפני שקונים דירה או בית בספרד חייבים לקבל ייעוץ אובייקטיבי אישי ופרטני ממי שמכיר את שוק הנדל"ן הספרדי, את שוק השכירויות, המיסים, הפטורים, ההקלות ולהבטיח שלאחר קניית הדירה לא מצפה לכם הפתעה כזו או אחרת שלא הייתם מודעים לה ושהמוכר או המתווך "שכחו" ליידע אותכם ונתקעתם בבור כספי או שחלילה לא תצליחו להשכיר את הדירה.

אנחנו נלווה אותכם בקניית הדירה בספרד.

- נוודא עבורכם שהדירה נקייה מכל שיעבוד / חוב / עיקולים ואו מיסים כאלו ואחרים.

- נוודא עבורכם שהמחיר שאתם משלמים הוא אכן מחיר השוק ולא מחיר לישראלים בלבד. לא חסרים מקרים של ישראלים שקנו דירה במחיר מציאה - יחסית לישראל - אבל שילמו בפועל 40% מעל מחיר השוק!

-נוודא עבורכם שעלות המתווך היא העלות האמיתית באזור בו אתם קונים. עלות התיווך בברצלונה שונה מעלות המתווך במדריד או בולנסיה.

-נוודא עבורכם שהעורך דין שמכין את חוזה המכר ייצג אותכם ורק אותכם ושאין לו כל קשר למוכרים או חמור יותר למתווך.

-נוודא עבורכם את עלות השיפוץ במידה ואתם מתכוונים לשפץ את הנכס והמתווך במקרה מוכן לעזור עם קבלן השיפוץ.

-נוודא עבורכם מהו מחיר השכירות הממוצע באזור בו אתם מתכוונים לקנות את הדירה בברצלונה, במדריד, בולנסיה או בכל מקום אחר בספרד.

-נוודא עבורכם שתקבלו את כל הבטחונות הנחוצים מהשוכרים וכי הסכם השכירות מדווח כחוק לרשות המיסים.

אילן הלמן, משפטן, המתגורר בספרד מעל ל-8 שנים ואשר משקיע בנדל"ן ובעל ידע רב בתחום הנדל"ן בספרד, בעיקר בברצלונה, מדריד, ולנסיה ודרום ספרד מהווה עבורכם תחנת חובה לפני קניית נכס, דירה, בית, בניין, השכרת דירה, בית או עסק.

כפי שבישראל אתם לא קונים רכב בלי לקחת אותו לבדיקה - לא קונים נכס בספרד ללא בדיקת נאותות על ידי אילן הלמן, משפטן.

אנחנו עובדים עם עורכת דין המתמחה בדיני מקרקעין ספרדיים, רו"ח מומחה למיסוי נדל"ן וביחד אנחנו מייצגים אותך הקונה ואותך בלבד על מנת שתוכל לקבל תמונה אמיתי על הדירה שאתה עומד לקנות בספרד.

עלות בדיקת נכס בסיסית החל מ 290 אירו בלבד!

צרו קשר בטלפון 34-633308168

12 צפיות0 תגובות
bottom of page