top of page
  • תמונת הסופר/תנדל"ן בולנסיה

איך לדעת מהו מחיר הנכס האמיתי?


בדיקת נאותות לנכסים בולנסיה 2018
איך_לקנות_נדלן_ולנסיה_2018

אחד מהחששות הגדולים של כל משקיע בנדל"ן בחו"ל הוא האם אני משלם את מחיר השוק האמיתי? וכמה מתוך זה מהווה קופון שגוזרים עלי?


כמשקיע נדל"ן להשקעה, כל מחיר שתשלם על הנכס שהוא מעל מחיר השוק מהווה פגיעה בצפייה שלכם על עליית ערך הנכס והתשואה החודשית / שנתית. ולעיתים הפגיעה יכולה להגיע לסכומים של אפילו שנת שכירות או יותר.


אז נכון, למתווך או למלווה שלכם יש זכות להרוויח ובמיוחד אם הם חוסכים לכם, המשקיעים, זמן, כסף - בטיסות מיותרות, מלונות והפסד עבודה וכו'.


אבל איך תדעו כמה באמת אתם משלמים מעבר למחיר השוק והאם באמת המחיר המוצע לכם הוא בגדר הזדמנות נדל"נית שחבל לפספס.


איך תדעו כמה עולה השיפוץ? איך תדעו בבטחה מהו ששכר הדירה הצפוי, כפי שמתאר לכם המתווך שלכם הוא ריאלי ונכון ולא סתם חלומות באספמיה?


הנושא של בירור העלויות והתשואה הינו חשוב מאוד ודווקא פה המשקיע נשאר ללא בדיקת נאותות וייעוץ אובייקטיבי חף מכל אינטרסים והמשקיע חייב ברוב המקרים להסתמך בעיניים עצומות כל המלווה / המשווק שלו.


כשאתם רוכשים רכב יד שנייה בעלות של 80,000 ש"ח אתם בוודאות תקחו אותו למכון לבדוק אותו ותוציאו בממוצע מעל 1,000 ש"ח תוך בדיקה של בין 2 ל 3 מכוניות. ודווקא כשקונים דירה במחיר של כ-400,000 ש"ח כאן אנחנו לא נבדוק?!


נדל"ן בולנסיה, בהנהלתו של אילן הלמן, משפטן, המשקיע בנדל"ן מניב בולנסיה וברצלונה, מלווה ומייעץ למשקיעים ישראלים בהשקעות נדל"ן בספרד, ובעיקר בולנסיה וברצלונה יערוך עבורכם דו"ח מפורט על ערך הנכס שאתם מתעדים לרכוש, מהי השכירות הראילית הצפויה לנכס והצעת מחיר לשיפוץ במידה וצריך.


אנחנו עובדים עם רשת משרדי תיווך מהגדולים בולנסיה, קבלני שיפוצים, עורכי דין המתמחים בנדל"ן מניב.


אנחנו מתגוררים קבוע בולנסיה, מכירים בה כל פינה, דוברים ספרדית ברמה מעולה ולכן, בין היתר יש לנו את הכלים, הנסיון והידע של מחירי הנדל"ן בולנסיה וברצלונה.


אז לפני שאתם קונים בולנסיה נכס נדל"ן שמוצע רק לישראלים ואינו מפורסם לכלל האוכלוסיה הספרדית אתם חייבים לעצמכם בדיקת נאותות רצינית, אובייקטיבית ודיסקרטית.

32 צפיות0 תגובות
bottom of page