top of page
  • תמונת הסופר/תנדל"ן בולנסיה

מיהו יועץ הנדל"ן עם הכי הרבה נכסים בולנסיה?



אילן הלמן מנדל"ן בולנסיה הוא ללא ספק יועץ הנדל"ן הישראלי עם הכי הרבה נכסים למכירה בכל ולנסיה!


נכון להיום לנדל"ן בולנסיה יש גישה ישירה למספר חסר תקדים של נכסים בולנסיה, מעל ל-51,000 נכסים שונים למכירה.


איך אנחנו מצליחים להיות יועצי הנדל"ן הגדולים ביותר בולנסיה? פשוט מאוד, אין לנו נכסים שקנינו בזול ואנחנו מחפשים רק קונים ישראלים שיקנו אותם, אנחנו עובדים בשיטה אחרת, באופן הכי הגיוני שיש עבור משקיעי הנדל"ן בולנסיה.


נדל"ן בולנסיה מאתרת עבור המשקיע הישראלי, מבין עשרות אלפי נכסים שמוצאים למכירה בולנסיה בכל זמן נתון, את הנכס הספציפי המתאים לדרישותיו, תקציבו והמטרה שאותה מגדיר לנו המשקיע הישראלי.


כיום יש מעל ל51,000 נכסים למכירה בשוק הולנסיאני לבדו. אז האם זה הגיוני או רציונלי שמתווך הנדל"ן שלכם בולנסיה יציע לכם רק את מה שיש לו בסל הקטן שלו, מגוון ככל שיהיה, הוא מוגבל בהיצע שיש לו, ומן הסתם המתווך האינטרסנטי יציע לכם וישכנע אותכם כי הנכס שיש אצלו מתאים בול למה שאתם צריכים ורוצים.


ואתם יודעים מה, אם אתם לא תקנו, יבוא קונה אחר וגם לו המתווך - שרוצה לקבל את העמלה שלו מהנכס שהוא השיג בבלעדיות, גם לו המתווך יספר שהנכס הזה - הוא בול מה שאותו לקוח צריך ורוצה.


אילן הלמן, משפטן, משקיע בנדל"ן כבר כמעט עשור בספרד, מכיר את שוק הנדל"ן הספרדי על בוריו, יודע לזהות מהו נכס טוב, ממה להיזהר, מהו המחיר הראוי, והכי חשוב, אין לו שום אינטרס מיוחד למכור לכם דווקא נכס אחד ספציפי, אלא הוא יכול ועושה ככל הניתן למצוא עבור משקיע הנדל"ן הישראלי בספרד ובוולנסיה בפרט, את הנכס שהכי מתאים לכם, במחיר, בדרישות, למטרה שאותו נכס אמור לשמש ועוד.


אילן הלמן מנדל"ן בולנסיה ידאג לאינטרסים שלכם! לא לאינטרסים של המוכר או של מתווך כזה או אחר.


נדל"ן בולנסיה עובדת בשיתוף פעולה עם כל המתווכים באזור ולנסיה ויצרה קשרים טובים עם אותם מתווכים ומשרדי תיווך וכאשר מגיע משקיע לנדל"ן בולנסיה, אנחנו פונים לכל המתווכים הפוטנציאלים שייתכן שיש להם נכס מתאים ומפעילים אותם כדי לאתר את הנכס הטוב ביותר.


לכן כאשר אתם באים לקנות נכס נדל"ן בולנסיה, דירה להשקעה, אצל נדל"ן בולנסיה תוכלו למצוא את המגוון הגדול ביותר שיש לולנסיה להציע בכל רגע נתון.


מחפשים לקנות דירת גג בולנסיה? - יש לנו!

מחפשים לקנות דירת גן בולנסיה ?- יש לנו!

מחפשים לקנות בית פרטי בולנסיה? - יש לנו!

מחפשים לקנות נכס על הים? יש לנו!

מחפשים לקנות בית בעיר? יש לנו!

מחפשים לקנות בית בכפר ליד ולנסיה? - אנחנו היחידים המתמחים בבתים כפריים באזור ולנסיה!


נדל"ן בולנסיה עובדת בשבילך ועבורך! אנחנו מייצגים אותך המשקיע ולא את המוכר! לנו אין ניגוד אינטרסים!


אנחנו מעניקים שירות של ייעוץ, ליווי, איתור וניהול נכסים בולנסיה! נדל"ן בולנסיה הוא משרד הבוטיק בדיוק בשבילך.


אל תהססו לפנות אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות וללא עלות!


16 צפיות0 תגובות
bottom of page