top of page
  • תמונת הסופר/תנדל"ן בולנסיה

סיכום שנת 2019 בולנסיה ומה מצפה לנו ב 2020?



סיכום שנת 2019 לנדל"ן בולנסיה ומה מצפה לנו ב2020! שנת 2019 בולנסיה הייתה שנה מעולה : גם למשקיעים שראו איך ערך הנדל"ן להשקעה שקנו בשנים האחרונות עלה ובמיוחד עליית גובה שכר הדירה הממוצע.

ולנסיה ממשיכה להנות מהמשבר הקטלוני ועל כך יעידו מאות,אם לא אלפי חברות הענק שהעבירו את מרכז העסקים שלהם לולנסיה וכן 54% של יותר חברות שנפתחו בולנסיה, בהשוואה לשנת 2018 ו 2017 גם יחד!. היום אפשר לראות בקו הרקיע של ולנסיה, בהרבה שכונות, בהרבה אזורים – פריחה של בנייה חדשה, אזורים שלמים של פיתוח – בעיקר ליד הבי"ח הגדול של ולנסיה. לאן שלא תסתכלו – מנופים ועוד מנופים. ולנסיה היום משלימה מהפך מהברבור השחור של ספרד – כך היא כונתה מאז תקופתו של פרנקו, לברבור הלבן היפה והמרשים.

נמל מטענים מהגדולים באירופה – שהכפיל את השינוע בו בשנת 2019! יש! נמל אוניות נוסעים שמקבל עוד ועוד קרוזים שחייבים לעצור בולנסיה. יש! שדה תעופה שכמות הנוסעים נמצאת בו בעליה מתמדת בשלוש שנים האחרונות. יש! יעדי טיסה חדשים נפתחים כל חודשיים. יש! כמות הסטודנטים בולנסיה עולה ב17% בשנת 2019, בהשוואה לשנת 2018. יש! דירות יוקרה נבנות מה שמעלה את מחירי הדירות היד שנייה ואת כל שוק הנדל"ן בולנסיה למעלה. יש!

אלו הם רק חלק מהסיבות מדוע ולנסיה היא הדבר הנדלנ"י הבא בספרד.

אז מה מצפה לנו בולנסיה בשנת 2020?

יש כמה דברים שאנחנו יודעים שיעזרו לולנסיה לצמוח ולגדול ולהפוך ליעד אטרקטיבי תיירותי ותעסוקתי. כביש האגרה AP7 נהפך לכביש חינמי בכל ולנסיה עד טרגונה בקטלוניה. יש! מה שהופך את נמל הסחורות של ולנסיה לאטרקטיבי יותר כי השינוע יהיה זול מהנמל של ברצלונה. יש! העירייה הופכת את אזור מרכז העיר למדרחוב – מעולה לעסקים ותיירות. יש! צפי לעלייה בתיירות בשיעור של 14%. יש!

כל אלו ועוד הם גורמים מעודדי ומחוללי שיפור כלכלי המביא בתורו לעליית רמת החיים, שגורר דרישה לשיפור ושידרוג המגורים וכתוצאה מכך ולנסיאנים רבים עוברים לדירות גדולות יותר, חדשות יותר, יקרות יותר. כתוצאה מכך מתפנות המון דירות יש שנייה ישנות עם המון פוטנציאל למי שמחפש לקנות דירה להשקעה לטווח ארוך ולהנות בסופו של יום מעליית ערך יפה. נדל"ן בולנסיה עזרה וייעצה בשנת 2019 לעשרות ישראלים לקנות דירה או בתים בולנסיה ובין שאר הפעולות נדל"ן בולנסיה והצוות המקצועי שעובד עימה הכוללים אדריכל מומחה, קבלן שיפוצים רשום, חשמלאי מוסמך, ועוד בעלי מקצוע אמינים. אם אתם מתכננים לקנות נכס להשקעה בולנסיה, אל תוורתרו על בדיקת נאותות מקצועית ואובייקטיבית. בדיקת הנאותות לנכסים בונסיה של נדל"ן בולנסיה כוללים, בין היתר: הערכת שווי הנכס ביחס לנכסים דומים באותו אזור. הערכת גובה השכירות הפוטנציאלית וסוג השוכרים לנכס. הערכה מקצועית לשיפוץ הנכס ללא התחייבות. הערכת עליית הערך הצפוייה לנכס – בהתבסס על תוכניות העיריה, בנייה חדשה באזור, והערכת שמאי שעובד עם נדל"ן בולנסיה. אפשרות לקבל דו"ח מלא ומקצועי מאדריכל על הנכס, כולל חריגות בנייה, ליקויים נסתרים, אי התאמות לתקן, מצב תכנוני מול מצב ביצועי. דו"ח הליקויים מאדריכל יוכל ויכול, ברוב המקרים לעזור בהתמחרות ולהוריד את מחיר הנכס, באם ימצא שהוא גבוה ממחיר השוק. הדו"ח מאדריכל – בתוספת תשלום. מחיר הנכסים ורמת בשכירות בולנסיה נמצאים כרגע בעלייה, מתונה אמנם אבל המגמה היא חיובית ברמת המיקרו המקונית וגם ברמה הלאומית הכלכלה הספרדית מתאוששת ומזריקה לשוק השכירות אנרגיות חדשות וחזקות.

היום, בתחילת שנת 2020, מחיר הנכסים הפוטנציאלים לרכישה בולנסיה מתחיל ב 67,000 עד 75,000 אירו. כאשר זה מתייחס רק למחיר הנכס, לפני הוצאות הרכישה וכמובן שנכסים כאלו דורשים שיפוץ מינימלי בעלות של 15,000 אירו לפחות.

אז אם אתם מחפשים נכס לרכישה בולנסיה, רק לנדל"ן בולנסיה יש וותק של 6 שנים בולנסיה, ואנחנו מומחים ומתמחים רק בולנסיה, אנו דוברים ספרדית שוטפת, כולל קריאה וכתיבה, כולל ידיעה איך לנסח או לתקן ARRAS ו ESCRITURA.

אנו מזמינים אותכם לפנות אלינו לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות nadlaninvalencia.com


15 צפיות0 תגובות
bottom of page