top of page
  • תמונת הסופר/תנדל"ן בולנסיה

פרמטרים חשובים לפני השקעה בנדל"ן בספרד.


השקעה_נדלן_ולנסיה_2018
נדלן_ולנסיה_2018

 

כשבאים להשקיע בנדל"ן בחו"ל, יש המון פרמטרים וקריטריונים שאנחנו לוקחים בחשבון, אבל אחד מהם הוא החשוב ביותר והמשפיע ביותר, התשואה על ההשקעה וכפועל יוצא, הרצון להשקיע כמה שפחות ולקבל כמה שיותר. הגיוני לחלוטין.


עד לפני מספר שנים עבדנו בעיקר בשוק הספרדי באזור ברצלונה בלבד. עם המעבר לולנסיה, נפתחו לנו העיניים והצ'קרות ולפתע הבנו היטב את השוק הספרדי.


כיום, בברצלונה דירה במיקום טוב תעלה לכם, לפני שיפוץ ועלויות קנייה לפחות 120,000 אירו ושכר הדירה שתוכלו לקבל, במרבית המקרים עומד על כ 500 עד 650 אירו במקרה הטוב.


כיום בולנסיה, אנחנו עוזרים לישראלים לקנות נכסים להשקעה, במיקום מעולה, דירות במחירים של כ-50,0000 אירו, לפני שיפוץ ועלויות קנייה. ושכר הדירה לנכסים מאין אלו נע בין 400 ל 500 אירו.


כלומר, כיום בולנסיה, העיר השלישית בגודלה בספרד, עם נמל ימי החמישי הכי עמוס בכל אירופה!, שדה תעופה בינ"ל, עשרות אוניברסטאות, יעדי תיירות מהטובים באירופה יש עדיין הזדמנויות נדל"ניות.


לא לחינם אירופאים מצרפת, אנגליה, גרמניה, בלגיה ועוד מגיעים לולנסיה ומשקיעים בה ובנדל"ן שלה.


סכום הקנייה הדרוש כדי להכנס להשקעה בולנסיה עומד על כ-50,000 אירו, שפוטנציאלית יעניק למשקיע הנדל"ן הישראלי תשואה מעולה, ללא צורך במשכנתא מבנק ספרדי שתאכל לו במשך שנים מהתשואה החודשית.


אילן הלמן, הבעלים של נדל"ן בולנסיה מייעץ לכל מי שמעוניין להכנס להשקעה בספרד לבדוק את ולנסיה, את רמת המחירים של הנדל"ן, גובה השכירות, מגוון הנכסים שיש לולנסיה להציע, שהוא שונה מאוד מהנכסים שאפשר למצוא בברצלונה או מדריד למשל.


אנחנו מזמינים אותכם לפנות אלינו, לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות כלשהיא כדי לבדוק הזדמנויות השקעה בנדל"ן מניב בולנסיה.


16 צפיות0 תגובות
bottom of page