top of page
  • תמונת הסופר/תנדל"ן בולנסיה

בית כפרי בולנסיה. קנייה, שיפוץ והשכרה. ניהול הפרוייקט נדל"ן בולנסיה.

עודכן: 15 בינו׳ 2023

לפני הקורונה, בימים ההם, קנינו לאחד מהלקוחות שלנו בית כפרי. ואני רוצה לשתף אותכם ברכישה שביצענו והשיפוץ שערכנו.


אז מצאנו וקנינו אחוזה של ממש. 6 חדרים, 3 חדרי שירותים, מרפסות, בריכת שחייה ענקית, ושטח אדמה ענק של כמעט 4 דונם! שטח בנוי כ-165 מ"ר ועוד שטחים של מחסנים, חנייה מקורה, אזור ברביקיו. סה"כ מקורה 220 מ"ר!


הבית שימש כבית קיץ וסופי שבוע למשפחה ולנסיאנית כבר מעל ל30 שנה לערך.


הבית היה במצב של שיפוץ תמידי והעבודה בו בעצם מעולם לא הסתיימה.


הבית הכפרי יושב על אדמה חלקאית - מי שמכיר את ספרד זה נקרא RUSTIC.


בתים מסוג זה היו מאוד נפוצים מאמצע שנות השבעים לאחר המוות של פרנקו ועד תחילת שנות התשעים כאשר ספרד התחילה להתאפס על עצמה מבחינה שילטונית. במיוחד באזורים הכפריים המרוחקים טיפה ממרכזי הערים הגדולות.



ככה זה היה כשקנינו את הבית והליך השיפוץ!




אחרי שעברנו הליך של תכנון, בחירת חומרים, הצעות מחיר, הכנה - התחלנו בעבודה.


החלפנו מערכת מים, חשמל, חלונות, דלתות, ריצוף בבריכה, במרפסות, הפיכת 2 חלונות בסלון לדלתות יציאה למרפסת, הרחבת חדר ההורים וחיבורו למרפסת למעלה, ביטול חדר אחד והפיכתו למטבח אי ענק, יצירת עמוד תומך מבריקים בסגנון כפרי על המטבח, ריצוף בבטון ליד אזור הברביקיו, 2 חדרי אמבטיה חדשים, תאורה חדשה הכול LED, גיזום עצים, ניקינו את הבריכה, תאורה היקפית ועוד המון פרטים קטנים שהופכים את הבית לאחוזה אמיתית של 5 חדרים.


וככה זה נראה אחרי השיפוץ!





נדל"ן בולנסיה מתמחה בנכסים בולנסיה וברצלונה. אנו מומחים בבתים כפריים - ובתים פרטיים. אנו גרים בספרד כבר 11 שנים, 6 שנים בולנסיה. שולטים בספרדית באופן מלא! יודעים לנסח מסמכים משפטיים, אילן הלמן, הבעלים הוא משפטן ישראלי, יש לנו צוות שלם של בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים החל מ: נוטריונים, אדריכלים, שמאים, מהנדסים, חשמלאים, בנאים, שרברבים, נגרים, צבעים, אנשי גז ומסגרים. וכמובן שאנחנו עובדים ומכירים את רוב המתווכים המורשים ובעלי המוניטין באזורים רבים של העיר.


אנו מעניקים שירותי ייעוץ, ליווי, איתור וניהול נכסים בולנסיה. אנחנו מנהלים קרוב ל 40 נכסים בולנסיה וברצלונה.


השירות והייחוד שלנו הוא שאנחנו אובייקטיבים. אנחנו לא מוכרים לך נכס שקנינו בזול ומוכרים לך אותו ביוקר. אנחנו לא עושים עליך פליפ!


לפני שקונים נכס בולנסיה רוב הישראלים שוכרים את שירותי היעוץ שלנו ומבקשים דו"ח נאותות לעסקה שהם הולכים לרכוש. דו"ח נאותות לפני רכישה כולל שמאות שלנו על מחיר הנכס, מצבו הפיזי והמשפטי האמיתי, רמת השכירות לנכס, סוג השוכרים הצפוי והצעת מחיר לשיפוץ הנכס - ללא התחייבות.






bottom of page